Szerviz

  1. Az Acquaer Kft. termékeivel kapcsolatos reklamációk kezelése, garanciális javítás folyamata:

A szakszerű, gyári minőségű garanciális javítások biztosítása érdekében központi javító bázist alakítottunk ki:
H-4900 Fehérgyarmat, Szatmári út 11.
Tel.: +36 (30) 508-6563
Fax: +36 (44) 360-995

(az elérhetőség a garancia jegy hátoldalán is fel van tüntetve), ahol garanciális és nem garanciális javítási igényeket is ki tudunk elégíteni.
A szervizelés megrendelése előtt célszerű a fent említett telefonszámon felvenni a kapcsolatot a szervizünkkel. Sok esetben telefonon keresztül, egyszerű instrukciókat tudunk adni, amelyek megoldást jelenthetnek a problémára.

Amennyiben a hibát egy egyszerű beavatkozással a felhasználó önállóan meg tudja oldani a megfelelő alkatrész(ek) cseréjével, úgy biztosítani tudjuk az alkatrészek kiszállítását is a megadott címre.

Ha a meghibásodás csak szakszervizben javítható, akkor kétféle lehetőség van visszaküldeni a terméket a központi szervizünkbe:

  1. a vásárló visszaviheti a garanciális terméket az áruházba vagy viszonteladónkhoz, ahol azt vásárolta. Az Eladó/Vevőszolgálat a visszavitt készülékről jótállási jegy és vásárlási bizonylat csatolásával jegyzőkönyvet vesz fel. Ezután a terméket a vevőtől átveszik és jelzik felénk a termék javítási igényét. A megjavított terméket mi az értékesítési pontba fogjuk visszaküldeni, a vásárló újra itt tudja azt átvenni.
  2. vevőinknek lehetőségük van a saját kényelmük és a gyorsabb lebonyolítás érdekében, közvetlenül otthonukból kérni, a meghibásodott terméket elszállítását az Acquaer Kft. központi szervizébe. A közvetlen elszállításhoz kérjük telefonon egyeztessen a fent említett telefonszámon, majd küldje el a termék számláját és a hiba leírását (jegyzőkönyv) a szerviz@gamagarden.eu e-mail címre. Kérjük, még hogy a csomagfelvételhez ne felejtse el megadni nevét, címét, telefonszámát. Fontos: a futárszolgálat csak becsomagolt állapotában hozza el a terméket, így célszerű a termékek dobozát megőrizni.
Arra törekszünk, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezzük. A kijavítás során csak új, a gyártó által forgalmazott alkatrészek kerülhetnek beépítésre. Központi szervizünk a felvett jegyzőkönyvben a javítás tényét igazolja.
A garanciát kizáró meghibásodás esetén (törés, készülék megbontása, kábel sérülése, hiányos készülék, stb...) a tényállást jegyzőkönyvben rögzítjük, és a szükséges javításról árajánlatot adunk. Megrendelés esetén elvégezzük a javítást, ennek hiányában javítás nélkül küldjük vissza a készüléket.


  1. A vásárló jogai:

A fogyasztót a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény 306-310 §-aiban valamint a 49/2003. (IIV. 30) GKM rendeletben meghatározott jogok illetik meg:


  1. Hibás termék esetén a vásárló:
    • elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értekét, a szerződésszegés súlyát, es a jótállási jog teljesítésével a fogyasztónak okozott kényelmetlenséget;
    • ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben irt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
  1. A kijavítást vagy kicserélést - az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.

  1. Fontos tudnivalók:

    • A fogyasztó jótállási igényét a jótállási jeggyel érvényesítheti, ezért azt őrizze meg.
    • Követelje meg a forgalmazótól a vásárlás napjának pontos feltüntetését a jótállási jegyen.
    • Jótállási javítást csak érvényes jótállási jegy alapján végezhetnek a kijelölt szervizek.
    • A jótállási jegyen történt bármilyen javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése, a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
    • A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességet.

  1. A jótállás megszűnését vonja maga után:

    • A termékhez használati (kezelési) utasítást mellékelünk, és kérjük, hogy az abban foglaltakat saját érdekében tartsa be, mert a használati utasítástól eltérő használat, kezelés, ill. a karbantartás elmulasztása miatt bekövetkezett hiba eseten a termékért jótállást nem vállalunk.

KAPCSOLAT


Acquaer Kft.

4900 Fehérgyarmat, Szatmári út 11.
Website: www.gamagarden.eu,
www.acquaer.hu
Fax: +36 (44) 360-995

Termékek vásárlásával, beszerzéssel kapcsolatos információ:

Csobay Ferenc, Kereskedelmi vezető
E-mail: ferenc.csobay@leopump.com
Telefon: +36 (30) 309-1477

Logisztikával, szállítással, visszárúzással kapcsolatos információ:

Fodor Zoltán, logisztikus
E-mail: logisztika@leopump.com
Telefon: +36 (30) 825-2851

Szervizzel, termékek javításával és alkatrészrendeléssel kapcsolatos információ:

Kertész Zsolt, terméktámogatás
E-mail: szerviz@leopump.com
Telefon: +36 (30) 508-6563

Online vásárlás:

Website: www.kertaruhaz.hu
Website: www.kertuzlet.hu
Copyright (c) 2017 Minden jog fenntartva!
Created by: GexaSoftware Int.