(az elérhetőség a garancia jegy hátoldalán is fel van tüntetve), ahol garanciális és nem garanciális javítási igényeket is ki tudunk elégíteni.
A szervizelés megrendelése előtt célszerű a fent említett telefonszámon felvenni a kapcsolatot a szervizünkkel. Sok esetben telefonon keresztül, egyszerű instrukciókat tudunk adni, amelyek megoldást jelenthetnek a problémára.
Amennyiben a hibát egy egyszerű beavatkozással a felhasználó önállóan meg tudja oldani a megfelelő alkatrész(ek) cseréjével, úgy biztosítani tudjuk az alkatrészek kiszállítását is a megadott címre.
Ha a meghibásodás csak szakszervizben javítható, akkor kétféle lehetőség van visszaküldeni a terméket a központi szervizünkbe:
a vásárló visszaviheti a garanciális terméket az áruházba vagy viszonteladónkhoz, ahol azt vásárolta. Az Eladó/Vevőszolgálat a visszavitt készülékről jótállási jegy és vásárlási bizonylat csatolásával jegyzőkönyvet vesz fel. Ezután a terméket a vevőtől átveszik és jelzik felénk a termék javítási igényét. A megjavított terméket mi az értékesítési pontba fogjuk visszaküldeni, a vásárló újra itt tudja azt átvenni.
vevőinknek lehetőségük van a saját kényelmük és a gyorsabb lebonyolítás érdekében, közvetlenül otthonukból kérni, a meghibásodott terméket elszállítását az Acquaer Kft. központi szervizébe. A közvetlen elszállításhoz kérjük telefonon egyeztessen a fent említett telefonszámon, majd küldje el a termék számláját és a hiba leírását (jegyzőkönyv) a szerviz@gamagarden.eu e-mail címre. Kérjük, még hogy a csomagfelvételhez ne felejtse el megadni nevét, címét, telefonszámát. Fontos: a futárszolgálat csak becsomagolt állapotában hozza el a terméket, így célszerű a termékek dobozát megőrizni.
Arra törekszünk, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezzük. A kijavítás során csak új, a gyártó által forgalmazott alkatrészek kerülhetnek beépítésre. Központi szervizünk a felvett jegyzőkönyvben a javítás tényét igazolja.
A garanciát kizáró meghibásodás esetén (törés, készülék megbontása, kábel sérülése, hiányos készülék, stb...) a tényállást jegyzőkönyvben rögzítjük, és a szükséges javításról árajánlatot adunk. Megrendelés esetén elvégezzük a javítást, ennek hiányában javítás nélkül küldjük vissza a készüléket.
A vásárló jogai:
A fogyasztót a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény 306-310 §-aiban valamint a 49/2003. (IIV. 30) GKM rendeletben meghatározott jogok illetik meg:
Hibás termék esetén a vásárló:
elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értekét, a szerződésszegés súlyát, es a jótállási jog teljesítésével a fogyasztónak okozott kényelmetlenséget;
ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben irt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítást vagy kicserélést - az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
Fontos tudnivalók:
A fogyasztó jótállási igényét a jótállási jeggyel érvényesítheti, ezért azt őrizze meg.
Követelje meg a forgalmazótól a vásárlás napjának pontos feltüntetését a jótállási jegyen.
Jótállási javítást csak érvényes jótállási jegy alapján végezhetnek a kijelölt szervizek.
A jótállási jegyen történt bármilyen javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése, a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességet.
A jótállás megszűnését vonja maga után:
A termékhez használati (kezelési) utasítást mellékelünk, és kérjük, hogy az abban foglaltakat saját érdekében tartsa be, mert a használati utasítástól eltérő használat, kezelés, ill. a karbantartás elmulasztása miatt bekövetkezett hiba eseten a termékért jótállást nem vállalunk.